Mintys apie Dievą ir tikėjimą

Tau taip pat gali patikti...

Komentarų: 10

  1. Ugnė says:

    Gražios mintys :) Verčia susimąstyti :)

  2. aiste123 says:

    Nuostabios mintys, jei kas jų nesupranta, vadinas, nesupranta gyvenimo :)

  3. Ernestas says:

    Bral, nu ne man suprast tokias naivybes :D Ir aš tikrai suprantu gyvenimą, nors ir nemėgstu krikščionybės :p

  4. Vladas says:

    Žmogaus esmė – protingumas, o ne “širdis” (emocijos, instinktai), kurią turi beveik visi gyvūnai. Nors tikėjimas
    yra jėga, paskata gyventi ir veikti, bet tik žinojimas yra
    visų, net ir dvasinių vertybių kūrėjas.
    (Beje, “unteri Prišiebiejevai”, kodėl ištrini visus mano komentarus? Nepatinka fanatikui ir politiniam iškrypėliui konstruktyvi polemika? Esi “žaidėjas į vienus vartus”? Tokių “bolševikų” dienos suskaitytos. Ištrink turgaus lygio blevyzgas, o ne rimtą mokslinio pobūdžio argumentaciją. Inkvizicijos epocha savo “gulbės giesmę” jau sušoko…).

  5. Vladas says:

    Išdrįsai net ir savo adresu kritiką parodyti? Įdomu…
    Aš – ne fanatikas. Fanatikų yra ir ateistų tarpe, tačiau tolerancija krikėčioniškosios mistikos neprotingumui taip pat yra neprotinga. Be to, nepripažintiINRI Dievu (ir dar pakabintu ant medžio)- tai dar nereiškia būti ateistu. Ateizmas taip pat yra nelabai protingas atoveiksmis teizmui, nes Dievo sąvoka – labai neaiški. Tačiau protingi ateistai kovoja ne prieš Dievą, o prieš tikėjimą antgamtiškumu, stebuklais bei šetonu su visa gauja demonų,prieš religinį pliur(z)alizmą, kuris labai ryškiai atspindi,ko vertos visos tos “šventos tiesos”, kurios yra ryški protingumo ir tikros, mokslinės tiesos priešybė.O kad neapibrėžtu, “filosofiniu” Dievu tiki kartais ir mokslininkas ar šiaip įžymus mąstytojas – nieko nuostabaus,
    nes pasaulėžiūra – sudėtingas dalykas ir todėl čia niekada nebus galutinių, absoliučių tiesų, kurias “žino” tik fanatikai- tiek teistai, tiek ateistai. Todėl “geriau yra tai, ką akys mato,kaip minčių klajojimas” (Koheleto 6, 9).

  6. Vladas says:

    Ačiū. Jei suklydau, mesdamas aštrų žodelį administratoriui, atsiprašau. Visi mes klystame – vieni daugiau, kiti mažiau.
    Todėl verta dalintis mintimis, polemizuoti, net ir saikingai kritikuoti, nes tik skirtingų nuomonių sąveikoje
    formuojasi, gilėja, pilnėja savo turiniu pasaulėžiūrinė tiesa. Deja, visada – tik apytikrė…

  7. Jolanta says:

    Mokslas ir tikėjimas vienas kitam neprieštarauja, o papildo. Beja ir pats mokslas daug kur paremtas tikru tikėjimu. Jei kiekvienas mokslininkas netikės anksčiau dirbusių mokslininkų darbais ir atradimais ir visus juos bandys pats patikrinti, neatras nieko naujo. Tikėjimas ( ne tik Dievu, bet pats savaime) mus lydi kiekvieną dieną.

  8. Faktas says:

    Man idomūs tie kurie dedasi

  9. Faktas says:

    Man nera tikslo čia irodinėti yra,ar nera Dievo.Aš pats tikiu,ir nematau tikslo irodinėti,akliem,ir kurtiem apie Dievo buvima.kaip galima gaidžiui isaiskinti kad jis ne erelis,o gaidys.jis vistiek vaiksto pasipūtes ir isdidus.taip pat ir su netikinčiais.aiskink ne aiskines.negyvenkit kad jusu geda butu jusu pasididžiavimas,o pilvas karalius.Gaila jusu be Dieviai kol ne velu apmastykit savo silpnaprotystę

  10. neringa71 says:

    Laba vakarėlį visiem. Visi turime savo tiesas, pagal pasaulėžiūros spektro suvokimo lygį, kasdienės gausios informacijos perfiltravimą ir atrinkimą. Visi mes savotiškai teisūs, visi mes kažkam reikalingi. Kad ir kokie bebūtume; bėdžiai ar turtingi, sveiki ar ligoti visiem mums taip reikalinga meilė. Ir kartais tiek ne daug tereikia tik šypsenėlės ir mūsų širdelė laiminga. Mes visi esame skirtingi, tuo ir įdomūs. Man gal irgi kai kurių žmonių nuomonė nepriimtina, bet aš gerbiu kiekvieną. Įsivaizduokite kaip būtų nuobodu gyventi jeigu visi mąstytume vienodai… Ir Nepamirškite su metais požiūris kinta. Nespjaudykite į vandenėlį kurį vėliau reikės išgerti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>