Just do it!
XX amžiaus septintajame ir aštuntajame dešimtmečiais pasaulyje viešpatavo Adidas sportinė avalynė. Konkurentų ji neturėjo. Keli jaunuoliai įkūrė sportinės avalynės firmą, kuri turėjo susigrumti su Adidas. Jaunuoliai ta veikla užsiėmė prieš savo šeimos narių, kurie čia nematė jokių perspektyvų, kritikavo bei šaipėsi, valią. Firmos įkūrimas kainavo daugybę pastangų, o artimiausių žmonių pasipriešinimas atėmė paskutines jėgas. Vieną dieną šie jaunuoliai susėdę ieškojo išeities, ilgai svarstė, tačiau nerado sprendimo. Staiga vienas iš jų pasakė: „Visai nesvarbu, ką jie sako, just do it!“ (Tiesiog darykim!) Kiti tuoj pat jį suprato. Jie nusprendė nekreipti dėmesio į aplinkinių kalbas, bet paprasčiausiai dirbti. Daug nesamprotauti, bet tiesiog daryti. Just do it. Šie žodžiai taip juos įkvėpė, kad tapo firmos šūkiu. Ant savo marškinėlių jie užsirašė: „JUST DO IT!“ ir jais apsivilkę ėmė vaikščioti į darbą. Jūs žinote, apie kokią firmą kalbu. Nike po kelerių metų pralenkė Adidas ir tapo didžiausia sportinės avalynės gamintoja. Dar dabar centro darbuotojai nešioja marškinėlius su užrašu: „JUST DO IT!“ Ištrauka iš Bodo Schafer knygos „Nugalėtojų principai“ |
Naujausi komentarai: